amandaaadamsson.blogg.se

Välkommen till mina tankar, upplevelser och idéer. Min vardag om att vara mamma & hur jag lever mitt liv.

Kärlek

Kategori: Allmänt

Jag är påväg in i ett nytt kapitel av mitt liv. Jag ska ta på mig rollen som mamma, inte bara för en stund utan för all framtid. Det känns skrämmande och underbart. Skrämmande för att detta är det största man kan vara med om. Det största du någonsin kan bli som människa. Det du är menad för. Jag känner mig redo!

Med all kärlek jag fått från mina föräldrar och hur dom uppfostrat mig & mina två bröder så tror jag att jag är redo för vad som väntas skall. Ingen kan någonsin bli en sådan bra mamma som min mamma. Men jag ska fan försöka!

Så nu är det enbart 2 månader, alltså 60 dagar! Hur sjukt?
Jag blir tyngre för varje dag som går och jag får så himla ont när jag rör mig & anstränger mig för mycket. Men jag är en kämpe & tänker inte ge mig. Jag måste röra mig in i det sista. Jag vill kunna vara aktiv & göra allt men kanske med lite lägre tempo. 
Jag är lyckligt lottad för alla fina människor i min omgivning som ständigt hjälper mig och bryr sig om mig. Speciellt mina föräldrar & min sambo, ni är det finaste som finns & jag är evigt tacksam för allt ni ständigt gör för mig & bulis. 
Bara idag har min mamma hjälpt mig städa vår stora lägenhet för att jag inte ska ta ut mig för mycket, åker och handlar med mig, låter mig bo hos dom de veckor jag är ensam hemma. Ja allt ni ständigt gör, hade aldrig klarat mig utan er!

Så kärlek till er alla jag älskar er!!
Puss&kram ❤️

Kommentera inlägget här: