amandaaadamsson.blogg.se

Välkommen till mina tankar, upplevelser och idéer. Min vardag om att vara mamma & hur jag lever mitt liv.

15 Juni en speciell dag!

Kategori: Allmänt

I januari för 3 år sedan visste jag inte vad som väntade en månad senare utan var helt ovetande om att du skulle komma och förändra mitt liv.
Den 9 februari drog jag på fest tillsammans med mina vänner Emma & Ludwig. Vi åkte in på en fest i Katrineholm hos en killkompis som heter Henrik.. Du hade skrivit till mig lite innan på facebook och jag hade väl inte varit sådär jätte aktiv på att svara på dina meddelanden. Tänkte mest att du var en i mängden som inte ville något seriöst. Men när jag klev innanför dörren så satt du där i soffan i din jeansskjorta och var så jäkla snygg. Jag blev helt varm och blev blyg direkt, något som inte är så jätte vanligt när det gäller mig. Ställde ner min väska sa knappt hej och sprang sedan ut i köket. 
Men kvällen fortsatte och vi hade riktigt roligt, for ner på krogen efter NÅGRA glas för mycket.
Snubblade in på Harrys dansgolv och dansade tillsammans, hånglade och kysstes. Riktiga fjortisar när man tänker tillbaka på det idag. Efter den här kvällen pratade vi ofta på facebook och sms. Vi träffades några gånger och snart därpå var vi var i Örebro och vi sov ihop för första gången. Du skulle först sova i en fåtölj då du inte vågade fråga om du kunde sova bredvid mig & Josefin i sängen. Jag sa åt dig att komma och lägga dig vid mig och jag tvingade dig ligga och lyssna på Svensson Svensson hela natten och du fick inte somna innan mig. Efter den kvällen visste jag att något var speciellt med dig, du var inte alls som alla andra killar jag träffat och du var äkta på något sätt. Jag ville veta mer om dig och lära känna dig mer.
Första gången vi skulle ses själva så fick du träffa min bror, hans fru och mina föräldrar på samma gång. Min bror Johan vägrade nämligen gå innan han fått träffa dig. Vet att du sagt i efterhand hur nervös du var och att du svettades hela vägen från Katrineholm hit. (haha stackare).
Medans jag tyckte det var det naturligaste på jorden eftersom det BARA var min familj. Lite taskigt såhär i efterhand men då var det värsta över ändå ;)..
Den 15 juni 2014 bestämde vi att det skulle vara vi, du och jag älskling!
Tänk att jag sagt till ALLA hur min drömkille skulle vara. Mörkhårig, godhjärtad, sjunga och spela gitarr.
Idag sitter jag här 3 år senare med precis vad min dröm bestod av. Jag har fått det jag verkligen ville ha, jag har fått min drömkille och jag är så jäkla lycklig och stolt. Du är så himla fin på alla sätt och vis och har ett sådant stort hjärta. Jag kan inte vara mer tacksam över hur bra det är. Min familj älskar dig lika mycket som jag gör och jag har fått kommit in i din underbart fina familj som jag är så tacksam över och tycker så mycket om. Du har även gett mig det finaste man kan få i världen, en liten grabb som ligger inne i min mage och är beräknad om 8 dagar. Vi ska bli föräldrar och vi ska bli en egen liten familj. Du jag bebis & zebben. Att du varit och är så otroligt stöttande nu när jag är gravid är så himla guld värt. Jag ser i dina ögon hur stolt du är över att våran lilla kille snart kommer till världen. Jag hoppas innerligt att han blir precis som dig, fast med min pedanta sida ;) om han blir det kommer han bli farlig hos tjejerna :).
Så min kärlek detta som egentligen skulle bli en liten rad blev istället ett långt inlägg. Skulle kunna fortsätta skriva om hur mycket jag älskar dig men snart spyr väl alla av allt gulligull så jag spar på det haha..
Men du ska veta att du har förändrat mitt liv och gjort mig till världens lyckligaste. Så tack älskling för att du finns för mig. Jag älskar verkligen dig!! 
 
 
Kommentera inlägget här: