amandaaadamsson.blogg.se

Välkommen till mina tankar, upplevelser och idéer. Min vardag om att vara mamma & hur jag lever mitt liv.

En väldigt lugn dag..

Kategori: Allmänt, Bebis, Familj, Kärlek

Idag har vi inte gjort många knop.. Eftersom vädret bjudit på regn & rusk har vi legat inne i sängen & tittat på film & vilat oss igenom dagen. 

Vi passade på att göra en gipsmage ikväll så vi kan föreviga bebismagen. Riktigt kladdigt och rinnigt men Micke fixade det galant. Så nu är det torktid i 3 dagar sen ska jag göra iordning den 😃👶🏼!
Hoppas alla haft en bra dag trots regn & rusk :) 

Just det, slänger in lite bilder vi tog igår när vi var ute i Hävla Hammarsmedja också. Super fint där ute verkligen :).. 

PUSS&KRAM!! 


KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2017-06-07 | 20:39:08

    Så underbart o kunna göra o spara baby magen i gips . Så fina bilder ni gjort Underbart att vädret va så fint . Så jag önskar er en fortsatt fin kväll ÄLSKAR ER Puss <3 <3 <3

Kommentera inlägget här: