amandaaadamsson.blogg.se

Välkommen till mina tankar, upplevelser och idéer. Min vardag om att vara mamma & hur jag lever mitt liv.

Underbara helg

Kategori: Allmänt, Familj, Kärlek

Nu är det redan söndag.. Helgen går så himla fort och jag får panik av att veta att Micke åker snart efter helgen är över.

Våran helg har varit jätte mysig då vi firade våran 3 årsdag lite tidigare eftersom Micke inte är hemma veckan som kommer.

Fredagen bestod av mys hemma innan vi åt middag tillsammans med mickes föräldrar på Joans på kvällen.

Lördagen for vi till Örebro där vi hade bokat ett hotellrum. När vi kom fram så var det överbokat och vi blev därför uppgraderade till ett större och bättre rum med jacuzzi dessutom. Klart vi blev nöjda :)
Vi bubblade och gjorde oss sedan iordning för lite käk. Vi hade bokat bord på restaurangen Mingla, och herreguuuuuud vilken god mat 😊👌🏼. (Rekomenderas)
Det var så otroligt skönt, vi hade ingen tid att passa utan kunde sitta och njuta av varandra & den goda maten & det fina vädret som faktiskt blev på kvällen.
Efter vi ätit upp maten & efterrätten så gick vi på bio & kikade på nya pirates filmen, grymt bra. Men fan vad jag hatar 3D. 
Vi avslutade kvällen med varsin läsk i baren på hotellet innan vi gick upp & sussade.

Söndag, vaknade upp och käkade god jäkla hotellfrukost. Våfflor med nutella & allt möjligt smaskigt. Tror man skulle behöva sitta där några timmar för att få i sig allt man vill. 
Vi styrde sedan den vita faran hem och brorsan kom över för att hjälpa oss lägga trallen på balkonge (ÄNTLIGEN)!! 
Medan dom jobbade där ute så städade jag hela lägenheten här inne & gjorde iordning.
Så nu ligger jag i soffan med värkande rygg, ben & fötter. Trött som en påse nötter men så jäkla nöjd över helgen. 

I veckan ska jag äntligen få köpa blommor och plantera & göra iordning. Vill bara hitta rätt utemöbler nu också och det är inte lätt då vi inte är överens. Men något fint blir det alltid i slutändan 😊👍🏼.. 

Hoppas ni haft en bra helg, PUSS&KRAM!! 


KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2017-06-11 | 19:15:58

    Så mysigt ni har haft det . Det behövde ni . Ja så duktig din bror är som fixa balkongen . Så nu är det bara o fixa med blommorna o nya möbler på balkongen . Sen nästa vecka är det bara för dig o komma iväg till o få er lilla guld klimp Lycka nu till Älskar di min söta fina goa dotter O min älskade fina goa måg Puss på er <3 <3 <3

Kommentera inlägget här: