amandaaadamsson.blogg.se

Välkommen till mina tankar, upplevelser och idéer. Min vardag om att vara mamma & hur jag lever mitt liv.

Bra morgon..

Kategori: Allmänt, Familj

Veckan är här då Micke åkt för att jobba. HATAR dom veckorna. Allt blir så tomt & tyst i lägenheten & blir utan liv. 

Jag har som tur mina vänner & föräldrar.
Räknar ändå ner dagarna tills han är hemma igen.

Måste berätta om imorse, min hund har fått för sig att klockan 7-7:15 är det morgon & han är hungrig. Så jag pallrade mig upp & gav han mat & var ute på promenad med honom.
Sen gjorde jag frukost till mig själv.
Ställde skålen med fil & kalas puffar på sängbordet för att gå & kolla posten, passade på att kissa när jag ändå var uppe.
När jag precis satt mig på toa hör jag ett krasch.. springer in & ser att där står zeb med flera liter fil runt munnen. Det är fil i sängen & på golvet. Tallriken är trasig & det ligger kalaspuffar överallt.. I den stunden var han SÅÅÅ gratis att jag skulle kunna ge bort han direkt. 
Såhär efterhand när jag tänker på hur han såg ut med all fil runt munnen så var han ju rätt så söt ändå. Men han är en jäkla unge ändå! 

Imorgon är det dags för barnmorskan igen, väga & mäta. Kan inte förstå att det bara är 4 veckor kvar tills jag ska bli mamma. Vart fan tog alla 9 månader vägen? Det är ju ett skämt så fort det har gått. Jag som verkligen trodde att detta skulle bli det längsta i mitt liv. Men nej! 
Skönt att det går fort jag längtar efter vår lilla grabb som ligger i magen & sparkar. Vill att han ska komma ut nuuuu!
Micke har såklart köpt ett Manchesterunited ställ till honom redan 🙄.. Förresten har han köpt till hela familjen haha! Vet inte när han tycker jag ska använda min tröja men jag fick iallafall Zlatan på ryggen :)! 



Kommentera inlägget här: